17.5.08

I somehow find, you and I collide

Här sitter jag iklädd en gul "Super Kids"-tisha och ett par trosor, i Emmabodas finaste ishus. Emma har gått till jobbet, så jag har meckat med lite sladdar och kopplat in datorn, jag är busig. Förlåt Emma, om jag inte fick, men allt ditt är mitt, det vet du ju, ska duscha sen också så tänkte låna en handduk ifall du läser det här sen ;).
Jag youtubar Meatloaf, och har en heartache out of this world. Tji fick du malinski maluski, skulle man kunna säga! Nu är det "the quiz" som gäller i framtiden, så fort jag spacklat ihop den lilla klump som finns kvar, så får det bli pansarskydd på dyrbarheten.
Annars då? Idag är det kalas hos LasseLarsson, och jag tänkte dränka alla mina sorger, vilket innebär att jag måste åka ut till Lindsdal iaf insåg jag, för där står en liter tyskimporterad Baccardi Apple och väntar på mig, ifall de fyra 7,0orna och Lassies bag-in-box inte skulle göra jobbet.
Jag har googlat min savior från igår, han heter tydligen Stellan, så här kommer det officiella tack-och-förlåt:et. TACK, FÖRLÅT. Stackars stackars min tåg-vagn, de måste trott att jag var sinnessjuk.
Oh well, jag berättar om det en annan dag, i ett mer slutet forum. It's all about me, making a fool outa myself.

Inga kommentarer: