11.5.08

Well, I'm just outa school, like I'm real real cool

Hej,
jag borde nog göra mig färdig, ska träffa Kristin i Borlänge alldeles strax, borde egentligen redan kört, men vissa saker måste ventileras först. Typ det faktum att jag, hör och häpna, har en RÖD klänning på mig. Alltså, det handlar inte om någon mesig mörkröd skapelse som skiftar i svart, inte heller en svart klänning med röda detaljer (båda alternativen ger mig smärre rysningar), nej den här klänningen är KLARRÖD. Jag har matchad min solbränna, skulle man kunna säga.. Seriöst, isn't that just amazing? I figured, that since no one knows me around here, I might as well try it. Color me.
Annars så drömde jag att min matte c-kurs inte var avslutad än och att det var paniiik med att få den klar, var tvungen att gå in på studera.nu och kolla "mina meriter" där det så fint står att jag har avslutat ett fullständigt gymnasieprogram. Fjuh.
Nej nu måste jag ta Mitzi ut på väg 50, och köra så det ryker.
Vem vet, jag kanske kommer hem med en GRÖN tisha idag,
mirakel har ju hänt..

Inga kommentarer: