1.5.08

Shake it like a polaroid picture

Sh sh sh shake it.
Nej jag bara skojade, jag är fruktansvärt opepp, iklädd mjukisbyxor och med en grandios huvudvärk. Ska snart hem till Soffan och äta bakfyllemat med de andra som suputerna, även om jag själv inte mycket till träkeps att skryta med efter en endaste 4cl White Russian som förtärdes mellan 22.15-22.48 igår. Har aldrig beställt en drink med bara 4 cl sprit innan gårdagen, det kändes kärring. Vilket iofs är så jag nuförtiden. Gnällkärring, typ.
Nog om detta, jag har typ 150 bilder från Paris och 50 bilder från Sthlm att ladda upp och dela med mig av, men då mer än hälften av dessa bilder ligger på min mobil, innebär det att jag behöver blåtanda över de till datorn, för jag har inte schladd som gör jobbet åt mig. Hey, hard work work, hard work, det är inte lätt när det är svårt och blahablaha. Jag planerar dock att spara det uppdraget tills jag kommer till Dalarnas urskogar, så har jag något att fördriva tiden med när jag inte umgås med min morfar liksom. Haha. Börjar fundera lite vad jag har gett mig in på.. Hej hej impulsivitet.
Har klämt in en massa flyttlådor i bagaget på min kära lilla Mitzi. Han är verkligen större än man tror, fick in två stora plastbackar och en stor flyttkartong och diverse bråte. I love him. Nu har jag ställt honom på vägen precis utanför vårt hus, bara för att irritera grannarna, för imorgon bor jag inte här längre. Det blev några år i Kalmar, nästan 8 år i huset, vilket är ett rekord för familjen Linkenpott. Men nu är det dags för Taikon att dra vidare, och även om jag inte blir en långvarig Dalkulla så känns det väl lite spännande att åka tillbaka till trakterna som jag är born and bread i. Och ni är mer än välkomna att hälsa på, whenever.

Inga kommentarer: