11.5.08

She doesn't live by only rock'n'roll and brew


Ett stycke bildbevis på La Rouge.

Sjukt trevligt umgämge idag, det var ett år sen vi sågs, men allt kändes precis som back in the days , och tro det eller ej, jag trivdes alldeles prima i min röda skrud och i min röda hud. Införskaffade ett stycke jacka och ett stycke byxa till prima pris, lyckan själv. Har varit duktig och sprungit ett varv runt tisken, vilket resulterade i en kraftig dragkamp mellan mig och min obefintliga kondition, men skam den som ger sig. Nu kör vi lite wasserwochen här i kanalstaden, och jag har preparerat med diverse detoxtjaffs och en stark motivation. Because, because I can do it bettter. Malin goes Stalin. Röda faran liksom. Men oroa er inte, förutom färgen och nicknamet och den post-sovjetiska skönlitteratur jag just nu fördriver tiden med, så finns inga andra kommunistiska tendenser, även om jag spenderat 5 dagar med Marcus alldeles nyss, för ni vet ju att blodet är blått och hjärtat knappast åt vänster, och pappa betalar faktiskt.
Puss

Inga kommentarer: